Maj 10

Sitter och mer eller mindre sitter av tiden i skolan.. vet inte driekt vad det är jag ska göra på skolarbetet. Engetligen finns det hur mycket som helst, men har ingen anning om vad jag ska göra :/
Efter skolan blir det att åka hem och äta något lite snabbt och sen slänga sig i bilen och åka till farmor.
Förhoppningsvis så tar det inte så jätte lång tid där, måste snabbt hem och lägga in lite bilder och sånt så man kan skicka in släktboken idag. Sen ska man börja på Historia arbetet också. Den ska vara inne på onsdag och jag har inte äns börjat att skriva. Desutom har jag haft 2 veckor på mig med den nu.
Camilla just in time, som pappa säger. Kan ju också tilläga att man har prov i Psykologin imrgon.
Har sen ett hundra tals andra uppgifter, kanske lite överdrivet, men det är mycket.
Tack och lov säger jag bara att det inte är lika mycket som förra året. Jag har faktisk bättrat mig en anning ;).
Borde göra om utseendet på denna blogg, det ser verkligen inget bra ut. Men det får lov att vänta tills allt i skolan är slut.


Detta är då vad jag har suttit och gjort denna lektion. Ska ha det till min släkt bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0