Inget bra på att rita skor

Nu sitter man åter igen i skolan. Har kommit fram till att jag är riktligt usel på att rita skor, så vet inte riktigt hur det här ska sluta. Orkar väl inte riktigt sätta mig in i det hela heller. Har en matte prövning i eftermiddag som jag är nervös inför, sista chansen nu..
Skulle väl ha börjat med det här tidigare, men som vanligt så sjuter jag upp det.
Men måste faktisk säga att jag har varit riktigt duktig den här helgen. Har bara 4 saker kvar som ska vara klara den här veckan..
Det är bättre förutsättningar än förra året, det känns rätt bra en så länge.
Hann med både det ena och det andra denna helg. För det mesta har det varit plugg, plugg och mera plugg.
Men han med att träffa min lilla Madde, det var bio och ett tappert försöka att köra vilse i Linköping. 
Riktigt kul kväll, vi måste verkligen se till att ses oftare. Kanske kan bli lite mer i sommar innan man sticker härifrån..
Imorgon sticker man till ORSA en heldag. WISH ME LUCK!


Madde
Madde


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vad är det där för kamera? :)

2010-06-11 @ 07:46:13
URL: http://jjosefinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0