19 Maj

Jaha, vad ska man säga om gårdagen ? Usch, Usch, Usch säger jag bara ! Det gick verkligen inget bra och det känndes mest som jag farmstod som en dum idiot :/.  Men det sägs väl att hoppet är det sista om överger en ;)
Men de kommer inte att plåga mig speciellt länge, ska få svar i slutet av den här månaden ifall jag kommer in eller inte.
För övrigt måste jag säga att Orsa är en trevlig liten stad, lite dött bara men det är väl inte så värst står skillnad mot lilla Vånga/Skärblacka förutom att det är lite större ?!
Ajja, nu måset man försöka blicka framåt istället för att gå och gräva ner sig över gårdagen.
Det är mycket som ska hinnas göra idag. Först och främst ska man göra klart projekt arbetet, loggböcker och rapport ska lämnas in. Vilket om jag hade varit smart börjat med redan förra veckan, men fortfarande det är ju jag. "Just in time".
Men nu börjar historian igen ,hjödpunkten på Onsdagar.
Dock så är det bara genom gångar nu på slutet, men det är ändå intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0