Träningsvärk

Idag vaknade man med en härlig känsla i korppen, nämligen träningsvärk! Vad jag har saknat det. Kanke låter lite konstig att man har saknat att ha träningsvärk, det är något man brukar gå och beklaga sig över.
Men det är verkligen härligt att känna att man har tagit i. Dock så kommer denna träningsvärken från att jag har gett korna mat. Men ändå, det har fått mig att inse hur mycket jag faktiskt saknart att träna!
Har nu gått ca 2 månader utan att träna en ända gång. Känner att man har gått upp lite i vikt igen och så har nästan all kondition försvunnit. Ajaj.
Kanke är dags att berätta för min tränare att jag inte kommer finns kvar nästa år.
Vilket jag har väldigt blande kännslor över.  Visst så känns det jätte tråkigt att sluta och kommer att sakna att inte stå på isen, inte minst med tjejerna. De är faktiskt de som är anledningen till att jag inte har lagt av tidgare.
Men samtidigt känns det som en lättnad i kroppen.
Som jag skrev i ett annat inlägg så mår jag inte bra av det just nu.
Så det är bara att önska tjejerna all lycka och försöka komma igång med min egna träning.


Jag, Sandra och Molly. Hockeyläger 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0